مزایای استفاده از دستگاه حکاکی لیزری
نوشته شده توسط : admin

استفاده از دستگاه حکاکی لیزری چه مزیت هایی دارد؟

لیزر فن آوری نوینی است که در اکثر صنایع بسیار کاربردی است. دستگاه های حکاکی لیزر جهت فلزات و غیر فلزات در سایزهای متفاوت و برای حکاکی انواع متریال قابل استفاده است. مزیت اصلی استفاده از دستگاه حکاکی لیزر، استفاده  بدون نیاز به تماس و با استفاده از پرتو بسیار متمرکز نور می باشد.  حکاکی دستگاه لیزر ، بسیار دقیق است و قابلیت تکرار طرح و تکرار تولید محصول را به کاربر می دهد که در مقایسه با روش های سنتی بسیار کاربردی و بدون اشکال می باشد.  

ویژگی ها و مزایای حک لیزری با دستگاه  لیزر :

از ویژگی های دستگاه های حک لیزری، حکاکی طرح های پیچیده در زمان کوتاه و با دقت بالا می باشد. حک لیزری طرح ها بوسیله دستگاه لیزر حکاکی سریع ، راحت و مقرون به صرفه می باشد. اجرای انواع طرح های پیچیده و متنوع بصورت کاملا سفارشی و با دقت عالی و ظرافت بالا قابل اجراست.

قابلیت اجرای آسان ایده به محصول نهایی با استفاده از لیزر مقدور می باشد. توسط دستگاه حک لیزر امکان حک لیزری در سایزهای مختلف و طبق نیاز مشتری امکان پذیر است. سرعت بالای این دستگاهها جهت اجرای کارهای ظریف روی کیفیت کار تاثیر منفی نمی گذارد و برای اجرای کارهای تیراژ بسیاز مناسب می باشد. در صنایع مختلف، برای حکاکی انواع متریال از دستگاه های لیزر بهره گرفته می شود. امروزه با استفاده از دستگاه حک لیزر به راحتی می توانید هر طرحی را خلق کنید.

از دیگر مزایای دستگاه حک لیزری می توان به حک لیزری با سرعت بالا و کنترل دقیق طرح نام برد. دستگاه حک لیزری امکان حکاکی با عمق‌های متفاوت و بر اساس درخواست مشتری را دارا می باشد. حک لیزری دارای ماندگاری و ثبات است. حکاکی لیزری سطوح، دائمی است و در اثر عوامل محیطی مانند تماس، اسید ، تغییر در درجه حرارت و ...  پاک نمی شود. همچنین نوشته، اعداد و علایم که توسط تکنولوژی لیزر حکاکی  شده است، قابل جعل و تقلب نمی باشد.

 

دستگاه های لیزر حکاکی، کیفیت بالایی در اجرای طرح دارند و برای این امر بسیار پرمصرف بوده و تولید کنندگان این ماشین ها را نسبت به دستگاه های قبلی ارجع تر می دانند . راندمان بالا و کمتر شدن هزینه نیروی انسانی از ویژگی دیگر استفاده از دستگاه حکاکی لیزر می باشد. با کمی خلاقیت می توان به کسب و کار خود رونق داد.

 

دستگاه های حکاکی لیزر کاربرد گسترده ای در حکاکی لیزری غیرفلزات و فلزات  در سایزهای متفاوتی برای انواع متریال مانند مواد زیر کاربرد دارد: چرم، پارچه، سنگ، شیشه، کاغذ، پلکسی، چوب، مقوا، پلکسی گلس، کاغذ، ام دی اف، استیل، طلا، نقره، مس، آلومینیوم، آهن و ... .





:: برچسب‌ها: دستگاه حکاکی لیزر, حکاکی لیزری فلزات, حکاکی لیزری غیر فلزات, دستگاه لیزر حکاکی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

برش لیزری فلزات
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com